23 Aralık 2018 Pazar

GOOGLE ADSENSE


Google, geçtiğimiz hafta reklam motoruna birkaç yeni özellik ekledi. Yayıncılar artık akıllı telefonlara daha büyük reklamlar sunabilir, reklamverenler kampanya verilerini dışa aktarabilir ve YouTube yazarları AdSense'i kullanarak videoları tanıtabilir.

Google’ın, şirketin reklam motorundan sorumlu ekibi için yoğun bir hafta oldu. Yeni özellikler, yayıncıların ve reklamverenlerin kampanya verilerini daha iyi kontrol etmelerini sağlarken, reklam gelirlerini artırma ve akıllı telefonlarda daha büyük reklamlarla hedef kitleyi hedefleme potansiyelini artırır. Google ayrıca, videolarını YouTube’da reklam veren yazarlar için tanıtım olanaklarını geliştirmiştir.


İçerik üreticileri, video yazarlarının seçtiği anahtar kelimelere dayanarak, videoları YouTube arama sonuçlarının yanına ve ortak izleme sayfalarına yerleştiren ücretli promosyonu kullanarak YouTube videolarının görüntülenme sayısını artırabilir. Basitçe YouTube Tanıtılan Videolar olarak adlandırılan yeni özellik, üreticilerin tanıtılan videoları AdSense özellikli sitelere genişleterek erişimlerini genişletmelerini sağlar. Bu tür reklamlar, video reklamlarla karıştırılmamalıdır, içeriğe dayalı olarak hedeflenir ve küçük resim ve üç satırlık metin içerir. Bir YouTube kanalına veya belirli bir YouTube videosuna bağlanabilirler. AdSense yayıncıları, tanıtılan video reklamdaki her bir tıklama için gelir elde eder ve bunları beş boyutta sunabilir: 300 × 250 Orta Boy Dikdörtgen, 336 × 280 Büyük Dikdörtgen, 728x90 Küçük Levha, 250 × 250 Kare ve 200 × 200 Küçük Kare.

Arama canavarı, AdSense mobil yayıncılarının artık iPhone ve Android destekli cihazlar gibi tam HTML tarayıcılarda spor yapan üst düzey akıllı telefonlarda sunabilecek daha büyük AdSense reklamlarını yayınlayabileceğini de belirtti. Yayıncıların yalnızca Google’ın “ileri teknoloji cep telefonlarındaki gecikmeyi azaltmak için özellikle mobil cihazlar için optimize edilmiş” olduğunu vurgulayan yeni bir Javascript snippet'i enjekte etmesi gerekir.

Mobil cihazlar için Google AdSense: İleri teknoloji cihazlar


Sistem, mümkün olduğunda daha büyük reklamları otomatik olarak sunmak için kullanıcının mobil tarayıcısının özelliklerini otomatik olarak algılar. Yayıncılar herhangi bir mobil sayfaya yalnızca bir reklam birimi yerleştirebilir ve reklam birimleri bir veya iki metin reklam veya bir resim reklam içerebilir. AdSense mobil yayıncıları daha önce yalnızca daha küçük reklamlar yayınlayabildiğinden, bu değişiklik potansiyel olarak reklam gelirlerini artırabilirdi.

Ayrıca, AdWords kampanya verilerinizi Google buluttan diğer masaüstü ve çevrimiçi programlarda kullanmak için yerel bir CSV dosyalarına aktarmanıza olanak sağlayan CSV dışa aktarma seçeneği de yeni. CSV biçimli AdWords kampanya verilerini indirmek için, reklamverenler, yalnızca AdWords Editör aracının Dosya menüsünde bulunan Elektronik Tabloyu Dışa Aktar (CSV) seçeneğini seçmelidir. Kullanılabilir seçenekler arasında, hesabın tamamını, birden fazla kampanya ve reklam grubunu, tek bir kampanya veya reklam grubunu ve geçerli görünümünüzü (gelişmiş arama sonuçları gibi) dışa aktarma sayılabilir. İstediğiniz veri CSV dosyası olarak indirildikten sonra, bu bilgileri yeniden biçimlendirmek ve kullanmak, ancak istediğiniz gibi hesap bilgisini kullanmak istemediğiniz kişilerle paylaşmak veya bu bilgileri kullanmak için Microsoft Excel gibi diğer masaüstü ve çevrimiçi programlara aktarabilirsiniz. AdWords Editör’ü kullanın.

Son olarak, Google, reklamverenleri ve yayıncıları, 10 Ekim Cumartesi, 22:00 - 14:00 arası PDT’de bir site bakımının programlandığı konusunda uyardı; bu süre zarfında, sistemin hizmet vermeye devam etmesine rağmen, AdSense ve Ad Manager hesaplarına giriş yapamayacakları reklamlar, izleme tıklamaları vb.
-
Bu Makalenin tamamı WWW.GEEK.COM Web sitesine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜNCEL

IPHONE XR ÖZELLİKLERİ

Steve Jobs Tiyatrosu'nda düzenlediği etkinlik ile birlikte yeni premium akıllı telefonları iPhone Xs ve iPhone Xs Max'i tanıtan App...