23 Aralık 2018 Pazar

INSTAGRAM E-TİCARETİN GELECEĞİMİDİR ?


Instagram'ın en son özelliklerinden bazılarının son 12 ay boyunca piyasaya sürdüğünü düşündüğümüzde, hiç kimse şüphesiz e-ticaret markalarının platformun ilerleyişini nasıl kullandığını değiştirecek bir ürün olan alışverişe elverişli medyanın piyasaya çıkması kadar önemli olmayabilir.

Instagram için ilginç bir yıl oldu; platform aylık 1 milyar aktif kullanıcıyı aştı, IGTV'yi yayınladı ve Stories için daha da etkileyici yinelemeler yaptı. Ne yazık ki, bu kilometre taşları, kurucuları Kevin Systrom ve Mike Krieger'ın dördüncü yıldan sonra sırasıyla CEO ve CTO olarak görev yapan dümende ayrılacakları haberiyle karıştırıldı.

Bununla birlikte, Instagram'ın son 12 aydaki en büyük özelliklerinden bazılarını düşündüğümüz zaman, hiç kimse şüphesiz e-ticaret markalarının platformun ilerleyişini nasıl kullandığını değiştirecek bir ürün olan alışverişe elverişli medyanın piyasaya çıkması kadar önemli olmayabilir. Mart ayında, Instagram, markaların bir gönderi içindeki ürünleri etiketlemesine olanak sağlayan bir özellik olan Shoppable Posts'ı piyasaya sürdü. Üç tıklama ile, bir kullanıcı artık bu gönderiden, web sitesindeki markanın Sepete Ekle bölümüne gidebilir.

Bu, daha sonra en sevdiğiniz ürünleri doğrudan öykülerden alışveriş yapmanızı sağlayan bir özellik olan Shoppable Stories Stickers ile hızla takip edildi. Bununla birlikte, Instagram'ın e-ticaret dünyasında büyük bir oyun oynadığına dair en büyük belirti Eylül ayında geldi. Verge, Instagram'ın sonunda IG Alışveriş adlı kendi bağımsız alışveriş uygulamasını başlatmayı planladığını bildirdi.

Tüm bunlar küçük e-ticaret markaları için ne anlama geliyor? Aşağıda işletmelerin Instagram'ı işletmelerini ölçeklendirmek için bir araç olarak nasıl kullanabileceği hakkında en sık sorulan sorulardan bazıları verilmiştir.

Çevrimiçi ürün satan küçük işletmeler için Instagram, bir pazarlama / satış kanalı olarak ne kadar önemlidir?
Instagram'ın sonunda kullanıcıların doğrudan beslemelerinden satın almalarını kolaylaştıracak araçları geliştirdiği açıktır ve platformda önceden kurulmuş bir varlığınız varsa, kesinlikle rakiplerinize bir başlangıç ​​yapacaktır. Şu anda, Glossier, Gap ve Nordstrom gibi büyük markalara bakıldığında, yayınlarını alışveriş ortamları için optimize ettiler ve hızlı bir şekilde adapte olan ve muhtemelen en başarılı uzun vadede başarıya sahip olacak benzer stratejileri uygulayan küçük markalar olacak.

Değiştirilebilir medyanın en büyük faydalarından bazıları nelerdir?
Tarihsel olarak Instagram, bir hesaptaki bir bağlantıya izin verdi. Mağazalarına trafik çekmek isteyen perakendeciler için, şu anda rezil "biyo-link" kelimesine başvurdular. Shoppable medya tüm bunları değiştirir; Bir ürünü bir görüntüde etiketleme yeteneği, markalar için mutlak bir oyun değiştiricidir. Şu andan itibaren, zaman çizelgenizde gördüğünüz Vans'ı sevdiyseniz, bunlara dokunabilirsiniz ve sadece birkaç tıklamayla doğrudan Vans web sitesinden satın alabilirsiniz. Kısacası, kullanıcı yolculuğu tamamen değişmiştir ve şimdi çok daha kusursuz hale gelmiştir.

Yeni başlayanlar ve küçük işletmeler Instagram'da bir marka oluşturmak için hangi adımları atmalı?
Basit tut. İdeal hedef kitlenizin seveceğini bildiğiniz harika içerikler oluşturun, gerçekten benzersiz olan başlıklar yazın ve özel olarak müşterinizle konuşun ve son olarak en iyi ve en optimize hashtag'leri araştırın ve kullanın. Bunu yaparsan, çekiş kazanacaksın. Ayrıca, ideal müşterilerinizin günlük olarak kullandıkları dört ila beş hashtag seçin ve bu hashtag altındaki postalara düzenli olarak katılın.

Topluluğun oluştuğunu gördükten sonra, bazı atılabilir gönderileri yayınınıza entegre edebilirsiniz. Feed'inizi ürün çekimleriyle doyurmak istemezsiniz; feed'inizde yer alabilecek ayakkabılı mesajların iyi bir yüzdesi yüzde 20 ila 30'dur, çünkü bu insanların sizi ilk etapta takip etmelerine neyin etkilediğini etkilemek istemezsiniz.

Instagram'ın büyük bir eylem çağrısına dönüşmesi ve onu popüler kılan nitelikleri kaybetmesi korkusu var mı?

Buna kısa cevap hayır. Instagram aylık 1 milyar aktif kullanıcı geçti ve bunlardan 25 milyonu işletme, ve Instagram'nın alışveriş özelliklerini kullanmak için bir işletme olduğunuzu hatırlamanız gerekiyor.

Bir marka olarak, takipçilerinizi sizi en başta takip etmeye neyin özendirdiğinin bilincinde olmak önemlidir. Bunu gözden kaçırırsanız ve feed'iniz bu eğlence faktörünü kaybederse, katılım sonunda sona erer ve müşterilerinizle birlikte geliştirmek için çok çalıştığınız güven kaçınılmaz olarak düşer.

Instagram tek başına bir alışveriş uygulaması başlattıysa, neye benzeyecek?
Bildirildiğine göre, kullanıcının zaten takip ettikleri markalardan koleksiyonlara göz atabileceği ve düzenli bir e-ticarette olduğu gibi doğrudan uygulama içinde bu markalarla ilişkili ürünleri satın alabilecekleri mağaza veya Amazon. IGTV'ye benzer bir şekilde, bu alışveriş uygulamasına doğrudan günlük Instagram uygulamanızdan erişebileceksiniz. Şimdilik, bunlar sadece söylentiler.

Instagram'ı pazarlama kanalı olarak kullanmaya başlayan küçük bir işletme için 1 numaralı ipucu nedir?
Yarı zamanlı bir fotoğrafçı / editör işe alın. Instagram'da öne çıkmanın ilk adımı net, profesyonel görünümlü fotoğrafçılığa sahip olmaktır ve bunu yaparsanız, insanların zaman çizelgesindeki resimlerinize dikkat etme oranı kesinlikle artacaktır. Bundan sonra, harika bir kopya yazmak ve en iyi hashtag'leri kullanmak ve bunlarla meşgul olmak zorunludur, ancak resimleriniz başlangıçta en iyi kalitede değilse, bunların hiçbiri önemli değildir.

Sonunda Instagram'da büyük bir marka haline gelmek isteyen küçük bir marka için en iyi ayrılık önerisi nedir?

Hedef kitlenize neyin etki ettiğini ve en başarılı büyüme düzeylerinin ne olduğunu deneyin ve görün. Instagram hikayeleriyle son derece yaratıcı olun, bazı mikro-bulaşıcılarla ortak olun, bazı orijinal video içeriğiyle uğraşın ve şu anda böyle bir pazarlama alanı olduğundan, neden IGTV'de biraz dikey video içeriği oluşturmayı denemiyorsunuz? Instagram'ın sunduğu her özelliği denemede harika bir marka Away; bir diğeri Casper, bu ikisini takip etmek ve bu özellikleri nasıl kullandıklarını görmek, başlamak için çok iyi bir yer olacaktır.

Sonuç olarak, Instagram'ın e-ticaret dünyasında önemli hamleler yaptığı açıktır, ancak büyük bir oyuncu olacaklar mı? Beklemek ve görmek zorundayız.
-
Bu Makalenin Tamamı www.business.com WEB sitesine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜNCEL

IPHONE XR ÖZELLİKLERİ

Steve Jobs Tiyatrosu'nda düzenlediği etkinlik ile birlikte yeni premium akıllı telefonları iPhone Xs ve iPhone Xs Max'i tanıtan App...